40 سال تجربه رسانه ای انقلاب اسلامی در تهران بررسی می گردد

40 سال تجربه رسانه ای انقلاب اسلامی در تهران بررسی می گردد ساخت اپل آی دی: تهران - رئیس فرهنگسرای رسانه و شبكه های اجتماعی اعلام نمود: سلسله نشست های تخصصی «چهل سال با رسانه ها» با هدف بررسی چهار دهه تجربه رسانه ای انقلاب اسلامی با حضور استادان حوزه علوم ارتباطات در این فرهنگسرا برگزار می گردد.


علی محمد اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این نشست ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پاییز و زمستان امسال برای بیان و بررسی دستاوردها و تجربه های فعالیت های رسانه ای در عرصه های مختلف تلویزیونی، رادیویی، رسانه های مكتوب و فضای مجازی با حضور كارشناسان و مدیران رسانه ها در فرهنگسرای رسانه و شبكه های اجتماعی برگزار می گردد.
وی معرفی نقاط امیدبخش در رسانه ها، تقویت هم افزایی، همگرایی رسانه، تقویت دیپلماسی رسانه ای و عمومی در رسانه ها و هم بهبود عملكرد رسانه ها در جنگ رسانه ای را از دیگر اهداف برگزاری نشست های چهل سال با رسانه ها عنوان نمود.
اسماعیلی با اشاره به برگزاری این نشست ها در 2 بخش با مبحث مدیریت فضای فرهنگی و بررسی تجربیات بخش های مختلف رسانه ای كشور توضیح داد: رسانه و اخلاق حرفه ای، رسانه ها و مسئولیت اجتماعی، مدیریت بحران در رسانه ها، رسانه ها در عصر فضای مجازی، شایسته سالاری در رسانه ها و مدیریت چهره سازی در رسانه ها در بخش اول این نشست ها بررسی می گردد.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبكه های اجتماعی، اهمیت رویكرد تعاملی در رسانه های جمعی، نخبه گرایی و شایسته سالاری، حریم خصوصی و الگوی مدیریت جهادی در رسانه ها، رسانه و حقوق شهروندی، قومیت ها و رسانه، رسانه و آموزش های دینی، رسانه و صدمه های اجتماعی، رسانه و تعلیم و تربیت، رسانه و تقویت اراده ملی، كسب و كار و رسانه ها، رسانه ها و سازمان های مردم نهاد و دیپلماسی عمومی در رسانه ها را از دیگر مباحث مدیریت فضای فرهنگی برشمرد.
وی اضافه كرد: در بخش دوم، تجربه های بخش های مختلف رسانه ای و نقاط قوت و ضعف آنها با حضور مدیران خبرگزاری های مختلف كشور و استادان علوم ارتباطات بررسی می گردد.
اسماعیلی با تاكید بر لزوم پرداختن به اقدامات چهل ساله رسانه ای انقلاب اسلامی اظهارداشت: ما در این چهل سال شاهد فراز و نشیب های خیلی از جمله دوران دفاع مقدس و دوران تحریم ها بودیم كه رسانه نقش اساسی را برای انعكاس این رویدادها داشته است.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبكه های اجتماعی اظهار داشت: سردبیران، مدیران شبكه ها، مدیران مسئول روزنامه ها و مدیران سایت های خبری در طول این چهل سال، تجربه های بسیاری كسب كرده اند و وظیفه داریم كه آنها را مستندسازی و به نسل جوان حوزه رسانه منتقل نماییم.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبكه های اجتماعی با اشاره به اینكه ارتباط عمیق، دوستانه و صمیمانه لازم بین مدیران و اصحاب رسانه با استادان حوزه علوم ارتباطات وجود ندارد اظهارداشت: ما معتقدیم استادان ارتباطات باید روابط مستمری با رسانه ها داشته باشند و حتی خیلی از كلاس های درس این حوزه، در رسانه ها همچون تحریریه روزنامه ها تشكیل گردد.
اسماعیلی اظهار داشت: اگر دانشجوی علوم ارتباطات و روزنامه نگاری در فضای رسانه ای حضور فیزیكی نداشته باشد به صورت قطع نمی تواند روزنامه نگار حرفه ای باشد و ما با برگزاری سلسله نشست های چهل سال با رسانه ها در تلاشیم اصحاب رسانه با استادان این حوزه همچون رشته های مدیریت فرهنگی، علوم ارتباطات و رشته های در رابطه با روزنامه نگاری ارتباط و تعامل داشته باشند و از تجربیات آنان بهره مند شوند.
به گفته وی زمان دقیق برگزاری این نشست ها به منظور حضور و بهره مندی علاقه مندان در نوبت های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ساخت اپل آی دی به نقل از ایرنا فرهنگسرای رسانه در پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا قراردارد.

تهرام/7245/ 1008


1397/08/12
14:08:01
5.0 / 5
5481
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
خرید اپل آیدی - ساخت اپل آیدی

idstore.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساخت اپل آی دی محفوظ است

ساخت اپل آی دی

سفارش ساخت اپل آی دی