چطور از iGTV اینستاگرام بهتر استفاده كنیم؟
به گزارش ساخت اپل آی دی یكی از قابلیت های نسبتاً جدیدی كه به پلت فرم شبكه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده است، iGTV است.
به گزارش ساخت اپل آی دی به نقل از ایسنا، بدون شك از وقتی كه این توانایی تلویزیون مانند به اینستاگرام افزوده شد، خیلی از كاربران و تولیدكنندگان محتوا بویژه آنهایی كه به تولید و انتشار ویدیوهای آموزشی می پرداختند، از امكان آپلود و عرضه ویدیوهایی طولانی تر و بدون محدودیت زمانی یك دقیقه ای كه برای پست و استوری های اینستاگرام وجود داشت، ابراز شادمانی و خرسندی بسیاری كردند.
این توانایی كه به صورت یك اپلیكیشن جداگانه هم در فروشگاههای آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور و اپ استور اپل وجود دارد، در نام خود كلمه TV را گنجانده و كاربران هم به هنگام باز كردن ویدیوهای آن، در ابتدا برای چندلحظه بسیار كوتاه تصاویر برفكی مشاهده و رویت می كنند كه یادآور تلویزیون های قدیمی است.
مسلم است كه یكی از بزرگترین تفاوت های عمده این توانایی با ویدیوهای كوتاه در پست های اینستاگرام، زمان بسیار بیشتر و طولانی تر برای انتشار و آپلود ویدیو است.
در این قسمت، الگوریتم های مختلفی برای نمایش ویدیوهای گوناگونی كه در پلت فرم iGTV آپلود شده است، وجود دارد كه همچون مهم ترین دسته بندی های آن می توان به For You و Popular اشاره نمود.
طبق گزارش وب سایت tomsguide، یكی دیگر از خصوصیت های متمایز این پلتفرم، امكان به اشتراك گذاری ویدیوهای مخصوص صفحه نمایش گوشی یعنی به صورت تمام صفحه و عمودی (vertical) است و كاربران قادر خواهند بود با رجوع به قسمت مربوطه، ویدیوهای مختلف در دسته بندی های مختلف را مشاهده و تماشا كرده و در صورت تمایل به سایر افراد و مخاطبان اینستاگرامی خود ارسال و پیشنهاد كنند.
كاربران همینطور قادر خواهند بود در این قسمت، ویدئوهای موردعلاقه خویش را لایك كرده و برای تولیدكننده آن نظر و كامنت بگذارند. همینطور در صورتیكه آنها وسط یك ویدیو مشاهده آنرا متوقف كنند، IGTV قسمت هایی كه مشاهده نكرده اند به شما یادآوری خواهد نمود. ازاین رو شما می توانید ویدیوی موردنظر را دوباره در زیر تب ادامه مشاهده (Continue Watching) پیدا كنید.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب