اثری جدید در حوزه ژورنالیسم تلویزیونی وارد بازار شد
ساخت اپل آی دی: تهران- كتاب «ژورنالیسم تلویزیونی، معرفت شناسی، فلسفه و روشها» به قلم سید مهدی شریفی عضو هیات علمی گروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران منتشر گردید.
به گزارش روز شنبه ایرنا، این كتاب كه توسط انتشارات تیسا انتشار یافته، در 11 فصل و با بهره گیری از آخرین منابع روز، به نقش مهم ژورنالیسم تلویزیونی در فضای جدید رسانه ای پرداخته است.
نویسنده در مقدمه كتابش می نویسد، این كتاب را به 'همه فعالان عرصه رسانه، آنانی كه نمی گذارند تخم صراحت را ملخ مصلحت بخورد، ناظر مدنی اند نه بازیگر سیاسی، نگهبان حق و عدلند نه پاسبان قدرت و می كوشند خون پاكبازان را با بیگانه بازان مصالحه نكنند'، تقدیم كرده است.
همچنین، «فرانسوا نل» استاد دانشگاه لاناكاشایِر انگلستان و دارنده جایزه ژورنالیسم در مقدمه این كتاب تصریح كرده است: این اثر با بهره گیری از تجارب عملی دكتر شریفی و هم استفاده از مرجع های موضوعی و تحقیقاتی اصیل و دامنه دار، به ژورنالیسم رسانه ای در ایران یاری می رساند و بطور قطع به مرجعی ضروری برای دست اندركاران خبر تلویزیون، دانشجویان و دانشگاهیان در ژورنالیسم و مطالعات رسانه مبدل خواهد شد.
فراهنگ**1055
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب