دفاتر پیشخوان می توانند اطلاعات خودرا به روزرسانی و تکمیل کنند

دفاتر پیشخوان می توانند اطلاعات خودرا به روزرسانی و تکمیل کنند به گزارش ساخت اپل آی دی، سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی فناوری اطلاعات رگولاتوری از آغاز ارزیابی و رتبه بندی عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شش ماهه اول سال 1404 اطلاع داد.



به گزارش ساخت اپل آی دی به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید خوانساری اعلام نمود: دفاتر پیشخوان خدمات دولت می توانند از ۱۲ مهر تا ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۴ با رفتن به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در قسمت خدمات الکترونیک، سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر، اطلاعات خویش را بررسی، تکمیل و بروز رسانی کنند.
وی با اشاره به این که سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان در ضمن چند سال قبل با هدف مکانیزه کردن تمامی فرایندهای در ارتباط با خدمات در این دفاتر، به شکل بر خط به راه افتاده است، اظهار داشت: با توجه به این که تمامی تعاملات رگولاتوری با دفاتر پیشخوان از زمان ثبت خود اظهاری برای تعیین رتبه دفتر تا تاییدیه نهائی و اختصاص خدمات دستگاهها برپایه رتبه دفاتر به شکل الکترونیکی به انجام می رسد، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان بایستی با رفتن به این سامانه طبق دستورالعمل اجرائی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان، اطلاعات خویش را بررسی نموده و درصورت وجود مغایرت با هماهنگی منطقه مربوطه، آنرا برطرف کنند.
خوانساری با تأکید بر این که ارزیابی و رتبه بندی شش ماهه اول سال ۱۴۰۴ برپایه اطلاعات این سامانه به انجام می رسد، اضافه کرد: دارندگان پروانه دفاتر می توانند بعد از مطالعه دستورالعمل اجرائی تکمیل اطلاعات پایه با رفتن به سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات به آدرس https: //geps.cra.ir اطلاعات درج شده در این سامانه را بررسی و در صورت وجود تغییرات، برای بروز رسانی و تکمیل آن اقدام نمایند.
دستورالعمل اجرائی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان را در اینجا می توانید مشاهده کنید.
به طور خلاصه، به گزارش ساخت اپل آی دی به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید خوانساری اعلام نمود: دفاتر پیشخوان خدمات دولت می توانند از ۱۲ مهر تا ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۴ با رفتن به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در قسمت خدمات الکترونیک، سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر، اطلاعات خویش را بررسی، تکمیل و بروز رسانی کنند. وی ضمن اشاره به اینکه سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان در ضمن چند سال قبل با هدف مکانیزه کردن تمامی فرایندهای در رابطه با خدمات در این دفاتر، بشکل بر خط به راه افتاده است، گفت: باتوجه به اینکه تمامی تعاملات رگولاتوری با دفاتر پیشخوان از زمان ثبت خود اظهاری برای تعیین رتبه دفتر تا تاییدیه نهایی و اختصاص خدمات دستگاهها برپایه رتبه دفاتر بشکل الکترونیکی به انجام می رسد، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان بایستی با رفتن به این سامانه طبق دستورالعمل اجرائی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان، اطلاعات خویش را بررسی کرده و درصورت وجود مغایرت با هماهنگی منطقه مربوطه، آن را رفع کنند.


منبع:

1404/07/13
15:50:13
5.0 / 5
56
تگهای خبر: ثبت , خدمات , دستگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
خرید اپل آیدی - ساخت اپل آیدی

پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

idstore.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساخت اپل آی دی محفوظ است

ساخت اپل آی دی

سفارش ساخت اپل آی دی
«idstore، کلید ورود شما به دنیای اپل. دنیای اپل رو شخصی سازی کنید»