ادامه دوركاری با كمترین اثر منفی در عملكرد

ادامه دوركاری با كمترین اثر منفی در عملكرد مدیرعامل اپراتور ایرانسل با ابراز امیدواری نسبت به به انتها رسیدن شرایط حاكم بر كشور به سبب شیوع ویروس كرونا اظهار داشت: با این وجود، سیستم ما به این صورت پیش رفته كه اگر همین روند ادامه پیدا كند، ایرانسل با كمترین اثر منفی در عملكرد می تواند دوركاری را ادامه دهد.


به گزارش ساخت اپل آی دی به نقل از ایسنا، از زمانی که ورود کرونا به کشور اعلام شده، روش هایی از قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی و آموزش آنلاین و دورکاری مورد توجه قرار گرفت تا حضور افراد در مکان های اجتماعی را کاهش داده و البته فعالیتهای روزمره افراد ادامه یابد. دورکاری یا انجام وظایف کاری در منزل، یکی از راه هایی است که می تواند از حضور افراد مبتلا و احتمال انتقال این ویروس توسط آنها بکاهد و همینطور کسانی که در معرض انتقال هستند را در مقابل این ویروس حفظ کند.
با عنایت به افزایش مجدد شیوع کرونا و افزایش آمار مبتلایان که عمدتاً ناشی از رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است و به منظور کاستن ترددهای شهری و تماس شهروندان با یکدیگر، بخشنامه روش اجرای دورکاری از طرف رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ گردید. دستگاه های اجرایی موظفند ضمن برنامه ریزی برای ارائه خدمات حوزه مسئولیت خود با حضور ۵۰ درصد کارکنان، ترتیبی اتخاذ کنند که در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع، بخصوص «خدمات ضروری»، وقفه ای ایجاد نشود.
بیژن عباسی آرند -مدیرعامل اپراتور ایرانسل- درباره پروسه دورکاری این شرکت به ایسنا اظهار داشت: ما در ایرانسل جزو معدود شرکت هایی بودیم که از روز اول اعلام نمونه های مثبت کرونا در کشور، آغاز به دورکاری کردیم، برای اینکه محیط ما به نحوی است که برخی از همکاران با فاصله کم در کنار همدیگر قرار دارند و بنابراین این الزام برای ما بوجود آمد که از همان ابتدا ۳۰ درصد از کارکنان را به دورکاری بفرستیم.
وی افزود: با شیوع بیشتر کرونا در کشور، حدود ۹۰ درصد کارکنان دورکار شدند و تنها کارمندانی که حضورشان لزوم داشت که در حدود ۱۵ درصد می شوند، حضور پیدا کردند و بیشتر کارها از منزل انجام می شد. زیرساختی که در ایرانسل وجود دارد، این شرایط را فراهم نموده است. همین حالا هم مرکز تماس ما بیشتر از ۹۰ درصد دورکارند و آن ۱۰ درصد هم بیشتر به علت مراقبت های فنی و پشتیبانی حضور دارند.
مدیرعامل ایرانسل تصریح کرد: برخی از شرکت های بزرگ به ما رجوع کردند و جویا شدند که ما چطور این پروسه دورکاری را مدیریت می نماییم. سامانه هایی هستند که امکان مدیریت عملکرد افراد را در شرایط دورکاری فراهم می آورد. ما هم به سرعت زیرساخت های جدیدی را فراهم و فرآیندهای لازم را تنظیم کردیم. بخش منابع انسانی ما اعلام نموده که افراد چطور دورکار باشند و نحوه فعالیت و دریافت اضافه حقوقشان به چه نحو باشد.
عباسی آرند اظهار نمود: امیدواریم که کرونا هرچه سریعتر اختتام یابد و شرایط به حال عادی برگردد، اما سیستم ما به این صورت پیش رفته که اگر همین روند ادامه پیدا کند، ایرانسل با کمترین اثر منفی در عملکرد می تواند دورکاری را ادامه دهد، کما اینکه در ماه های گذشته بعضی از همکاران ما اصلا در شرکت حضور نیافتند.



1399/08/08
15:01:35
5.0 / 5
690
تگهای خبر: آنلاین , پشتیبانی , ثبت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
خرید اپل آیدی - ساخت اپل آیدی

idstore.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساخت اپل آی دی محفوظ است

ساخت اپل آی دی

سفارش ساخت اپل آی دی